sila tinggal jejak untuk dijejak semula

Tuesday, November 12, 2013

life update

Being married for 6 months, being a students for few months, juggling to fit in...
hectic life style ulang alik jb bangi every week..mcm tuh la , until we received great news last week.

alhamdulillah..its still early, true anything could happend..we just wishing for the best
moga Allah izinkan kami untuk manjaga amanah dia..



its a huge responsibility..
now dia lah priority

stiap kali doa, tak pernah lupa nk doa Allah selamatkan dia, Allah izinkan dia untuk membesar dengan sempurna dan sihat..Doa agar Allah beri kkuatan pada mama nya untuk habiskan master, go through pregnency dgn jaya nya, di beri kesihatan n kekuatan pada mama n abi dia untuk mendidik dan membesarkan dia menjadi khalifah di bumi n hamba yang taat

ya Allah,
Alhamdulillah atas kurniaan mu
atas hdiah mu
atas amanah mu..

ya, aku tahu ini milik mu..
kau boleh ambil bila2 masa tanpa beri tahu aku
cuma aku mohon, 
agar kau izinkan aku mengandung, melahirkn, menjaga dan menddik amanah mu ini agar menjadi khalifah di bumi mu, dan menjadi hamba mu yang taat..

amin ya rabb



9 comments:

Diyana said...

tahniah Sal..
take care.. jgn lasak2 sgt.. mungkin perlu kurangkan ulang alik JB bangi buat masa ni.. suh en. husband je yg ulang alik.. hehe

Sal~Asyraf said...

hhaha tuh la..gitu la nmpaknya...plan n gi n9 and kelantan ni pun mcm tgh berkira2 nk batalkan..heeee.xp ni amanah Allah, kena jga elok2.heeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Unknown said...

tahniah Sal!!!
happy for both of u..

hati2 tau..take care.. first 3 month ni mmg kena jaga giler2 la.
so kurangkan la berjalan jauh2 n ulang-alik tu ye..
kaksu doakan moga2 sal kuat n tabah k..

Anonymous said...

Alhamdulillah..tahniah kak sal..moga selamat semuanya..terima kasih kak sal sebab kak sal banyak bagi inspirasi dan kekuatan untuk saya menerima diri saya seadanya dan yakin jodoh itu rahsia Allah swt..hehe..saya silent reader kak sal ni..hehe...ape2 pon..I'm happy for you..harap saya berpeluang merasai kebahagiaan seperti kebahagian yang kak sal nikmati sekarang iaitu kebahagiaan rumah tangga..

Sal~Asyraf said...

Tq kak sue..insyqallah..doakan yg dlm ni sihat sempurna mcm hadirah comelllll

Sal~Asyraf said...

Tq syg anonymous, jgn la silent reader.meh meh akak boleh kenal2 awak.heheh.tq..akak doakan awak ditemukan jodoh dgn org2 beriman.bahagia dunia akhirat..amin

Anonymous said...

thanx kak sal..:) nanti selalu la update tentang perjalanan baby tau..hehe..

ayuyusoff said...

semoga dipermudahkan semuanya:-)

Anonymous said...

tahniah kak sal semoga selamat semuanya.bila due date nye?

Our Journey~