sila tinggal jejak untuk dijejak semula

Sunday, February 3, 2013

ceritera kursus kahwin

alkisahnya sal pun dah pegi kursus kawen.best! tapi lone ranger lah kita. org lain pegi ngan pasangan..kita pegi solo solo..haha
kesian tak? cik tunang dah pegi taun lps lagi
sal ni dah nk hantar borang baru sibuk2 nak gi kursus..walhal dah pnah dah pegi masa UiTM dlu..memandai pulak anai2 ni mkn sijil sal..urgghh..kena la kursus lg,..tp alhamdulillah, ada ilmu baru, input baru..moga dipermudahkan urusan nikah n walimah sal & asyraf nnt...
nebes? tak kot..lama lg..rilex lg tp blk kursus rasa gelabah pulak..mampu ke bina bait al-muslim seperti yg dituntut? mampu ke dgn bz uruskan belajar master, research, lps 2 tahun mengajar uitm, research phd pulak.present paper sana sini.bz memnajang , perhaps...mampu ke jd isteri soleha, yg mendamaikan jiwa suami..mampu ke besar kan anak2? jd muslimin muslimah sejati..x nk anak terbiar..tak nak suami terabai..x nak rumah tangga tak terurus..
masyaallah, berat tanggungjawab berkahwin.
tp insyaallah..Allah ada..moga dipermudahkan,,amin..doakan ye
111 days to go!



2 comments:

orked violet @ SYA said...

Hi Sal. Salam kenal =)

Sya br nk attend kursus this month, tu pon maybe postpone next month kot. huhu. xtaw LA bLeh ke x. da baya da pe sume. huhu

BTW, Sya br foLLow bLog Sal. Free, visit/ follow Sya jugak ek~
sya-orked.blogspot.com

Sal~Asyraf said...

wahh tq follow kita.tak sangka ada jgk nk follow..kita dh follow awak back.salam kenal juga ye:)

Our Journey~