sila tinggal jejak untuk dijejak semula

Wednesday, February 27, 2013

Smlm emo, hari ni dmm

ahahaha smlm kan entry sal pasal emo emo memanjang..hari dah dmm..ear infection..dmm suam kuku jek..tp pening la..meroyan rasa ddk rumah tak buat apa2...muahahaha..buhsan......

Tragedi Subway

why? tetibe rasa geram rini...marah mcm mana pun manusia,
 tak kena fikir kan duit org n susah pyah org..think people..think...
ok, reflect diri sendiri..
remind diri sendiri, bila marah mcm mana pun, pk kan org lain.
jgn selfish..reminder to my own self..jgn ikut rasa marah..
bila marah jgn lempias kt org..hehe sbb hr ni sal kne di merajuki oleh ofismate yg mana teah ditingglkan oleh saya bila sy pi subway ngn opismate lg..so bila kita pg blk subway, belanja dia, letak subway atas meja dia, dia bleh letak kt tmpt lain subway tuh n ckp dia taknak...
come on people , klu marah pun pk la hati org n penat lelah org jalan kaki balik gi subway..haaaaaaaa aku stress..jum mkn bebanyak!

Tuesday, February 26, 2013

bad dreams: wuuuuuuuuuuuuuu i hate thoseeee

Korg pernah tak mimpi buruk2 pasal relationship korg bila majlis dah dekat2...
seriau okeh..
lately slalu mimpi yg buruk2..

  • majlis wedding kitorg jd haru biru
  • dalam mimpi tu , Asyraf ada gf lain nama shikin, tp shikin tak lyn dia,,, and dia bleh plak dalam mimpi tu story kt tunang dia ni yang  shikin tak lyn dia.
  • mimpi family asyraf tak suka sy
  • mimpi diri sendiri tingglkan asyraf
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...tetibe sedey plak..yelah2 salah sendiri jgk,..tdo lps baca nvel sedey2, then tak basuh kaki, tak wuduk..kan dah kne marah dgn asyraf.uhukuhuk
ke sal ni risau sgt pasal wedding...life after wedding...gila kau tak risau!
yelahkan, to live ur life dgn someone stranger ( i mean bukan la stranger sgt, i have known him for 5 years). tp xtau kan actually dia mcm mana orangnya kan.true perangai dia.huhu..
tahan ke dia dgn perangai semulajadi kita? Boleh ke dia sabar dgn kerenah kita?Buruk baik kita?
bleh ke kita terima dia apa ada nya.baik buruk dia? Dgn tanggungjawab yg superrrrrbanyak lps kawen ni

i am scared.. ...
Will this marriage survive?
Will there be yelling ?
Will there be misunderstandings?
Will there ever be fight between us?
Will i ever be hurt by him?
Will i ever hurt him with my words or behavior?

Ya Allah permudahkanlah.
Tetapkanlah hati kami berdua.
satukan lah hati2 kami dan limpahkan lah kesefahaman,kasih sayang dan sikap tanggungjawab pada kami berdua terhadap bait al muslim yg bakal kami bina ni hingga ke syurga.

AminYa Rabb




Sunday, February 24, 2013

Wedding Signage+Guestbook

monday blues menjelma lg...sengal jek kepala rasa bila nk buat keje...
tapi rajin plak rasa nk menggugle di sana sini..
skali ternampak ni.huhu...
korg rasa menarik tak?

Cantik pulak kan buat mcm ni..so nnt dekat rumah sendiri, bleh frame elok2, letak kat dinding..
Nice kan...
Instead of buat guestbook, why not buat mcm ni kan..
hurmmmmmmmmmm
cheaper..cume invest beli frame jek..frame pun kira berbaloi la kan beli..sbb bleh gantung kat rumah sendiri nnt..
hikssssssssssssssssssss.
tetibe nk wat cenggini plak.huhuuuuuuuuuu

ahahaa walhal guesbook dah nk siap dah.hehe


Monday blues....

monday dah tibe..uhuhuuuuuu..monday bluesss....malasnya nk keje..nak nak pagi2 isnin  pukul 9,sal dah ada kelas SQL pulak..dah la ramai..57 org ok student kelas tu..naik serak2 suara..sighhh..mls betul..so here it is..
coffe in the morning,...

smbil pk apa lg nk di buat hr ni..hehe
may Allah ease everything today...
amin..


Tuesday, February 19, 2013

Fitting Session:: Baju resepsi Belah En Tunang

Errr..dilemma..
majlis resepsi belah laki...
Nak pakai baju apaaaa.....
waaaaa............................
ni lah dilemma b2b Plussize,.
tak boleh sewa baju kat bridal..
semua kena buat..
down betul..
waaaaaaa....

tp ada jgk ofismate yang saiz mcm sal...
so ingat nk pinjam baju dia..muat hokeyhhh..
hoyeaaa..
ok tak? ok tak?
komment pelissssss...




solemnization dress done...


solemnization outfit done ~ 
95 days to go..
haha
suka suka..just as i want it to be..simple je..
sengih2 berangan tgk baju..
ok, sudah2 la dlu cik sal!!!!!! sila marah diri sendiri..




Our Journey~